Van januari tot juni reageerde 90% van alle cliënten op het door ons opgestuurde clienttevredenheidsonderzoek. Cliënten geven een cijfer tussen de 2 en de 10. Wij krijgen een 8 gemiddeld. Hoe gaaf is dat!
Op onze personeelsdag zijn we met elkaar met de geanonimiseerde feedback aan de slag gegaan om te kijken op welke punten we sterk zijn en waar we verbeteringen aan kunnen brengen. Wat we zien is dat bij de onvoldoendes de bron van de onvrede ligt in de communicatie. De inhoudelijke kwaliteiten van de professional staan hier nooit ter discussie. Bij de voldoendes we zien dat de samenwerking en betrekking zeer belangrijk zijn maar dat ook de inhoudelijke deskundigheid wordt geroemd. Mooie feedback waar wij weer mee aan de slag kunnen!
60% van de cliënten kan zonder hulp verder. Daar zijn we heel blij mee. De anderen krijgen nog hulp van bijvoorbeeld de jeugdbescherming, een andere zorgaanbieder of de gemeente.
Cliënten van Koel Jeugdzorg, Dank jullie wel!